FANDOM

JamesLOB

aka That cool internet guy

  • I live in My pathetic life...
  • I was born on March 30
  • My occupation is being that cool internet guy
  • I am Whatever you think I am
  • JamesLOB

    Hey Guys -JamesLOB

    March 18, 2017 by JamesLOB

    Hey guys!

    Sorry for not staying on the wiki

    I probably won't ever really make a return

    i'll still lurk around tho, and im still alive

    If you want to stay in touch and talk about slush invaders, feel free to skype me (skype is JamesLOB) or kik me (kik is GoldenPepeTheFrog). Slush Invaders is still my favorite game

    so yeah, maybe i'll be back, maybe not. 'Tis a mystery

    -The JamesLOB ;)

    Read more >
  • JamesLOB

    Hello again!

    January 7, 2016 by JamesLOB

    Well I've been lying for a long time

    I've decided to come back here, because i've let many people down. So here I am!

    I've done traditional art for these past few months and i'm having a very busy time.

    but i'm here to say i'm back and will be more active

    sorry.

    this could be a lie, i hope not.

    yay.....

    -JamesLOB 

    Read more >
  • JamesLOB

    GUYS!!!

    July 18, 2015 by JamesLOB

    LOOk WHAT I FOUND IN THE SLUSH TILE RUSH CREDITS!!!!!





    WE HELPED!!!

    Read more >
  • JamesLOB

    soon...

    June 22, 2015 by JamesLOB

    Hey Guys,

    Um, yeah. hehehe...

    well, i'm not going to be around all the time cuz I have a lot of work to do.

    As you know, the series "Drawing with James" is no where to be found.

    I'll try to upload the first episode this summer.

    see you guys soon!

    -JamesLOB

    Read more >
  • JamesLOB

    I'll be late...

    June 10, 2015 by JamesLOB

    Hey Guys

    Because I still have a week of school, I wont be of much use on the wiki

    I'm gonna need to transfer the pages in a week, but we'll see

    For over the past year, Ive seen great comes and gos.

    Thank you

    -JamesLOB

    Read more >
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.